Салтанова Ольга Іаванівна
вихователь, "Спеціаліст"
Поглиблено працює над проблемою:
"Формування критичного мислення у дітей дошкільного віку засобами авторської книги"
Рік узагальнення:2021
Дубровіна Ніна Іванівна
вихователь
Поглиблено працює над проблемою:
"Сюжетно-рольова гра - провідна діяльність дошкільника"
Провідна педагогічна ідея: "Формування життєвої компетентності дошкільника через його провідну діяльність , тобто гру, і участь педагога у цьому процесі"
Рік узагальнення:2022
Юрик Тетяна Вікторівна
вихователь, "Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії"
Поглиблено працює над проблемою:
"Використання паличок Кюїзенера для розвитку логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку"
Рік узагальнення:2020
Гудзь Світлана Іванівна
вихователь
Поглиблено працює над проблемою:
"Духовна скарбниця українського фольклору, як засіб патріотичного виховання дітей дошкільного віку""
Провідна педагогічна ідея:"Ідеалом виховання - зазначається в Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти", - є гармонійно розвинена, високоосвідчена, соціально-активна, і національно свідома людина, що наділена глибокою громадянською відповідальністю високими гуманними якостями, є носієм кращих надбань вітчизняної та світової культури" Досвід роботи базується на використанні дитячого фольклору у художньо-естетичному розвитку, для первинного введення малюка у світ прекрасного через емоційне сприймання фольклору.
Рік узагальнення:2022
Мусієнко Наталія Миколаївна
вихователь, "Спеціаліст І категорії"
Поглиблено працює над проблемою:
"Формування навичок безпечної поведінки дошкільників"
Провідна педагогічна ідея полягає у формуванні у дітей цілісної картини світу і сучасного світогляду, здібностей і навичок наукового зізнання. Дитина повинна самостійно вирізняти основні небзпечні чинники довкілля, знати правила безпечного перебування у шавколишньому довкіллі. Досвід висвітлює модель педагогічної роботи з дітьми за Освітньо. програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина" відповідно Базового компонента дошкільної освіти України, з питання охорони і здоровя дошкільника.
Рік узагальнення:2021
Приходько Наталія Вікторівна
вихователь, "Спеціаліст І категорії"
Поглиблено працює над проблемою:
"Спадщина В.О.Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дошкільника"
Рік узагальнення:2020
Катеруша Оксана Вікторівна
вихователь, "Спеціаліст вищої категорії"
Поглиблено працює над проблемою:
"Емоційно-ціннісний компонент - складова екологічної компетентності дошкільника"
Провідна педагогічна ідея: емоційна взаємодія з найближчим природним оточенням - основа доброзичливого ставлення, моральної поведінки, пізнавального інтересу та бажання знову взаємодіяти з обєктами природи.
Рік узагальнення:2023
Трачук Оксана Михайлівна
вихователь
Поглиблено працює над проблемою:
"Організація пізнавальної діяльності та формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку"
Провідна педагогічна ідея зумовлена необхідністю висвітлення основ сенсорного виховання, для того, щоб забезпечити загальний розумовий розвиток дитини. Розвиваючи емоційно-чуттєву сферу дитини педагог послідовно систематично навчає дітей сприймати предмети за допомогою різноманітних прийомів через власні почуття сприймання.
Рік узагальнення:2022
Вільхова Світлана Петрівна
вихователь
Поглиблено працює над проблемою:
"Комунікативна компетенція - головна мета мовленнєвої діяльності дошкільника"
Рік узагальнення:2020
Кiлькiсть переглядiв: 1133