/Files/images/P6010555.JPG Салтанова Ольга Іаванівна

вихователь, "Спеціаліст"

Поглиблено працює над проблемою:


"Формування критичного мислення у дітей дошкільного віку засобами авторської книги"

Рік узагальнення:2021


/Files/photogallery/802/ASH_1180.JPG

Дубровіна Ніна Іванівна

вихователь

Поглиблено працює над проблемою:

"Сюжетно-рольова гра - провідна діяльність дошкільника"

Провідна педагогічна ідея: "Формування життєвої компетентності дошкільника через його провідну діяльність , тобто гру, і участь педагога у цьому процесі"

Рік узагальнення:2022


/Files/photogallery/802/ASH_6682.JPG

Юрик Тетяна Вікторівна

вихователь, "Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії"

Поглиблено працює над проблемою:

"Використання паличок Кюїзенера для розвитку логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку"

Рік узагальнення:2020


/Files/photogallery/802/ASH_1196.JPG

Гудзь Світлана Іванівна

вихователь

Поглиблено працює над проблемою:

"Духовна скарбниця українського фольклору, як засіб патріотичного виховання дітей дошкільного віку""

Провідна педагогічна ідея:"Ідеалом виховання - зазначається в Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти", - є гармонійно розвинена, високоосвідчена, соціально-активна, і національно свідома людина, що наділена глибокою громадянською відповідальністю високими гуманними якостями, є носієм кращих надбань вітчизняної та світової культури" Досвід роботи базується на використанні дитячого фольклору у художньо-естетичному розвитку, для первинного введення малюка у світ прекрасного через емоційне сприймання фольклору.

Рік узагальнення:2022


/Files/photogallery/802/ASH_7419.JPG

Мусієнко Наталія Миколаївна

вихователь, "Спеціаліст І категорії"

Поглиблено працює над проблемою:

"Формування навичок безпечної поведінки дошкільників"

Провідна педагогічна ідея полягає у формуванні у дітей цілісної картини світу і сучасного світогляду, здібностей і навичок наукового зізнання. Дитина повинна самостійно вирізняти основні небзпечні чинники довкілля, знати правила безпечного перебування у шавколишньому довкіллі. Досвід висвітлює модель педагогічної роботи з дітьми за Освітньо. програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина" відповідно Базового компонента дошкільної освіти України, з питання охорони і здоровя дошкільника.

Рік узагальнення:2021


/Files/photogallery/802/ASH_6657.JPG

Приходько Наталія Вікторівна

вихователь, "Спеціаліст І категорії"

Поглиблено працює над проблемою:

"Спадщина В.О.Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дошкільника"

Рік узагальнення:2020



/Files/photogallery/802/Изображение0001.JPG

Катеруша Оксана Вікторівна

вихователь, "Спеціаліст вищої категорії"

Поглиблено працює над проблемою:


"Емоційно-ціннісний компонент - складова екологічної компетентності дошкільника"

Провідна педагогічна ідея: емоційна взаємодія з найближчим природним оточенням - основа доброзичливого ставлення, моральної поведінки, пізнавального інтересу та бажання знову взаємодіяти з обєктами природи.

Рік узагальнення:2023


/Files/photogallery/802/ASH_1192.JPG

Трачук Оксана Михайлівна

вихователь

Поглиблено працює над проблемою:

"Організація пізнавальної діяльності та формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку"

Провідна педагогічна ідея зумовлена необхідністю висвітлення основ сенсорного виховання, для того, щоб забезпечити загальний розумовий розвиток дитини. Розвиваючи емоційно-чуттєву сферу дитини педагог послідовно систематично навчає дітей сприймати предмети за допомогою різноманітних прийомів через власні почуття сприймання.

Рік узагальнення:2022


/Files/photogallery/Вільхова.jpg

Вільхова Світлана Петрівна


вихователь

Поглиблено працює над проблемою:

"Комунікативна компетенція - головна мета мовленнєвої діяльності дошкільника"

Рік узагальнення:2020

Кiлькiсть переглядiв: 1133